Pretraga
Prijava

Reklamiranje trenera u Beogradu i nativno oglašavanje

Reklamiranje trenera u Beogradu i nativno oglašavanje

Reklamiranje trenera u Beogradu je u ekspanziji zbog konkurencije. Postoje razni tipovi reklamiranja, ali internet reklamiranje je u samom vrhu napretkom tehnologije.

Pojavom instagrama i Facebook-a dosta trenera odlučilo je da njihov marketing bude isključivo na tim društvenim mrežama. Kao glavni razlog takve odluke je besplatno oglašavanje koje ne traži nikakva ulaganja. Druga prednost je što su upravo tamo gde su i njihovi klijenti, pa će lakše doći do njih. Potrebno je samo da zainteresuju potencijalne klijente kvalitetnim sadržajem i da im ponude ono što njima treba. Facebook je isto tako popularan, ali definitnivno instagram preuzima primat. Sve više ljudi okreće se instagramu videvši u njemu veći potencijal za svoj marketing.

U poslednjih nekoliko godina personalni trener je jedno od najtraženijih zanimanja. Vođenje zdravog života i aktivan život uz sport i rekreaciju doživelo je ekspanziju pre svega zbog gojaznosti. Gojaznost je i dalje najveći problem današnjice. Bar 1 dnevno se mediji bave ovom temom i problemom gojaznosti koji je uzročnik mnogih bolesti.

Da bi se na pravilan način bavili sportom i izbegli povrede, najbolji način da to izbegnete je da angažujete personalnog trenera. Međutim, personalnih trenera ima mnogo i samo oni koji se reklamiraju imaju više posla.

 

Koji je najbolji način za

Dobra reklama ima dobar uticaj na vaš posao. Stoga, potrebno je napraviti pravilan izbor prilikom izbora mesta gde ćete se reklamirati. Postoji dosta portala koji nude marketing. Objavom članka na tim portalima oni vam nude čitanost i posećenost vaše ponude, a samim tim i nove potencijalne kupce.

Postoje razni tipovi reklamiranja, ali internet reklamiranje je u samom vrhu napretkom tehnologije. Danas svaki čovek drži po ceo dan telefon u svojim rukama, znači na internetu je, potrebno je samo da doprete do njega.

Ne treba posebno govoriti  da neće svaka internet reklama doneti nove klijente, ali za reklamiranje trenera ovo su neke od mogućnosti.

U zavisnosti gde odaberete da se reklamirate od mogućnosti koje vam se nude možete izabrati:

  • baner na portalu
  • sponzorski tekst
  • plaćeni oglas

Većina trenera ili teretana kada reklamiraju svoj posao ili  biznis često se opredeli za googl reklamu, često ne razmišljajući da većina ljudi koristi opciju AdBlock, pa stoga i ne vidi reklamu koju oni plaćaju.

Kako sve više pratimo trendove koji stižu sa zapada ili iz Amerike, na našem tržištu se pojavio drugi oblik reklamiranja, a to je nativno oglašavanje.

Nativno oglašavanje

Nativna reklama se često uklapa u dizajn sajta ili uz temu u koju je stavljena. Kako je sastavni deo stranice na kome je stavljena. Publika istražujući određenu temu čita sadržaj tog članka, ali tu se negde nalazi i vaš oglas. Nativne reklame se zapravo prezentuju kroz tekst u kome se obrađuje tema u vezi sa vašim proizvodom. Na ovaj način one korisniku i ne izgledaju kao reklama, već kao izvor korisnih informacija i saveta.

 

Velika je verovatnoća da če svako poželeti da otvori sadržaj i proveri o čemu se radi. Sa takvim načinom oglašavanja svaki trener će imati daleko više posla. Bitno je samo da portal na kome se oglašavate ima integritet i poverenje svoje publike. To će uticati da o vama imaju samo pozitivno mišljenje.

Koja je najveća prednost

Glavna karakteristika, a ujedno i najveća prednost nativnih oglasa jeste to što se savršeno uklapaju u sadržaj bilo kog sajta na kome želite da se reklamirate.

Pa tako umesto ometanja i iskačućih oglasa koji prekidaju čitanje i pregledanje čitalac na jedan nenapadan način dobija bogato iskustvo.

Slično kao i sa video oglašavanjem i nativno oglašavanje možete plasirati na sopstvenim web lokacijama ili pak platiti postavljanje na web sajtovima trećih lica. Društvene mreže su takođe mesto na kome možete prezentovati svoje nativne reklame.

Postoje i posebne platforme za nativno oglašavanje na kojima oglašivač može izabrati prema svojim afinitetima i kriterijumima na kojim web lokacijama želi da se njegovi oglasi pojave. Filteri poput ključnih reči, geografske lokacije, jezika ili uređaja koje koristi vaša ciljna grupa obezbediće da se oglas pojavi na najrelevantnijim sajtovima.

Pročitajte još zanimljivosti

Informacije iz fitnesa

12 januar 2021
Najbolja teretana Novi Beograd
Muči nas pitanje: Koja je najbolja teretana na opštini Novi Beograd? Portal Teretane Beograd za vas je...
06 januar 2021
5 najposećenijih teretana na portalu Teretane Beograd
Portal Teretane Beograd bira za vas 5 najposećenijih teretana koje se nalaze na našem portalu. I u novoj...
05 januar 2021
Teretane opet počele da rade nakon praznika
Teretane nakon skraćenog radnog vremena i onemogućavanja da rade vikendom, konačno opet počinju normalno...
16 decembar 2020
Novi trendovi u fitnesu nakon zaključavanja
Fitness industrija kao i sve druge industrije , morao je da se prilagodi pandemiji, stoga su se pojavili...
10 decembar 2020
Fitness centar kako da poboljša svoju prodaju usluge
Kako da vaš fitness centar poboljša prodaju usluge? Daću vam 3 saveta kako to da uradite na najbolji...

Tags

Add Comment

Your email is safe with us.

PrijavaTeretane Beograd

Dobićete na mail link za potvrdu

Reset Your Password