Reklamiranje teretane na portalu Teretane Beograd
Postoji više načina za reklamiranje teretane u digitalnom svetu u kome danas živimo. Najbolji način za reklamiranje teretane je objavljivanje profila ili PR članka na portalu, gde korisnici provode većinu svoga vremena.
Portal Teretane Beograd potrudiće se da promoviše vaš prostor za vežbanje putem Facebooka, Instagrama i portala.
Pronalaženje i dolazak do ciljne grupe nikad nije bio lakši, samo je bitno da imate šta da im ponudite. Za početak odredite koji je vaš cilj.
Da li želite da povećate broj članova u vašem fitness klubu? Radite na imidžu i podizanju svog brenda kao i na pozicioniranju na googl pretrazi za određene ključne reči.
Koji je najbolji način da privučete pažnju svog budućeg korisnika?
Najbolji način za privlačenje novih korisnika je pružanje kvalitetnije usluge i sadržaja. Pored toga potrebno je ponuditi popust i promociju objekta i raditi na razvoju sopstvenog brenda.
Bitna stvar je da istražite tržište i saznate šta je to što zadržava vaše sadašnje članove.
Da li je to cena teretane, udoban prostor za vežbanje, prijatno osoblje, članovi koji vežbaju u vašoj teretani, ponuđeni programi koje imate u ponudi ili nešto drugo.
Pre svega treba početi od konkurecije koja se nalazi u vašem okruženju. Da bi ste potpuno jasno mogli da sagledate i uvidite razlike između vas i vaše konkurencije, potrebno je da sagledate soptvene prednosti i mane u odnosu na konkurenciju. Šta je to što vas izdvaja u odnosu na druge i zbog čega vaši članovi nisu prešli kod konkurencije.
Nakon što definišete koja je vaša ciljna grupa vežbača i koji je osnovni razlog zbog koga će vam oni ukazati poverenje, odredite način na koji će te promovisati svoju teretanu.
Promocija poslovnog objekta može da se vrši na više načina. Jedan od načina je putem društvenih mreža kao kanal kroz koji ćete ponuditi svoju teretanu, mobilne aplikacije ili putem blogova i PR tekstova na određenim portalima. Sledeća stvar koja vam treba je ideja.
Kako ćete reklamirati svoju teretanu?
Postoji više načina da ubedite nove korisnike da kliknu na vaš oglas, promociju, ponudu ili blog post.
Uglavnom sve teretane koriste googl adwords – plaćene oglase da bi promovisali svoj brend. Ovakav vid reklamiranja daje vam kratkoročni uticaj. To znači da je vaša firma vidljiva na oglasu sve dok imate sredstava da plaćate isti oglas. Ukoliko želite dugoročno da gradite svoj brend i želite da budete stabilni u pretrazi tj. da se nalazite među prvim ponuđenim rešenjima na googlu, potrebno je da uložite u svoj marketing. Potrebno je pisati autorske blogove i linkovati ih na jačim portalima kao što je portal Teretane Beograd.
Zašto se preporučuje reklamiranje teretane na portalu?
Ovaj portal promoviše upravo teretane i sportske objekte. Pored toga promoviše i trenere i bavi se tematikom fitnesa, stoga je to najbolje mesto gde ćete reklamirati vaš brend.
Reklamiranjem na portalu dobijate profil na portalu, gde dobijate mogućnost da linkovanjem vašeg sajta, povećate poziciju na googlu. Ovo će doprineti da više posetilaca pogleda vaš sadržaj. Druga jako bitna stvar, ukoliko se odlučite na reklamiranje na portalu Teretane Beograd, administratori portala za vas će napisati autorske blogove i odradiće sve kako bi bili što bolje pozicionirani. Mi smo tu da vam pomognemo da kvalitetno vizuelno osmislite svoj oglas.
Direktan marketing je nekada predstavljao deljenje reklamnog materijala na ulicama ili u poštanske sandučiće, a danas je sve prešlo na internet, jer ljudi većinu svog vremena provode na mobilnom telefonu.
Oglašavanje na portalu pokazalo se izuzetno efikasnim načinom oglašavanja, pogotovo za teretane i sportske objekte.
Portal vam nudi javni brojač pregleda posećenosti vaše usluge, stoga nije moguće lažirati statistiku posećenosti, jer je ona javno vidljiva.
Mi smo za vas pripremili neverovatnu ponudu godišnjeg oglašavanja. Ukoliko se prijavite do kraja decembra ove godine, plaćate samo 6 meseci oglašavanja, a ostalih 6 meseci dobijate BESPLATNO.
Reklamiranje teretane je bitno ne samo zbog privlačenja novih članova, već i za zadržavanje sadašnjih članova srećnim.
Kontaktirajte nas: 060/472-0799
CENA PROMOTIVNOG PAKETA -7.000 dinara za godinu dana reklamiranja na portalu.
Koji su drugi vidovi za reklamiranje teretane?
Ukoliko razmišljate o drugim vidovima reklamiranja, onda to mogu biti promocije sa godišnjim popustom.
Bitno je da šestomesečni period reklamiranja počne po početka januara i završi se u prvim danima leta. Tad je pravo vreme za vašu promociju, jer će ona biti vidljiva svima koji žele da svoje telo pripreme za leto i more. Ukoliko imate dobre trenere i kada se počnu videti rezultati, preporuke će dovesti nove članove.
Sa svakim novim članom se posebno upoznajte, pokažte mu teretanu i sprovedite ga od sprave do sprave, ukažite mu dobrodošlicu jer će to dodatno opustiti vežbača i učiniti da se oseća prijatno.
Korporativni fitness je takođe interesantan za teretane, jer organizuje vežbanje za veći broj ljudi. Kada budete imali vežbače iz nekoliko firmi, možete organizovati takmičenje u postizanju rezultata u različitim vežbama. To će podstaći da vežbači pričaju sa svojim kolegama o vašoj teretani i predstojećem takmičenju i samim tim možda vam dovesti novog korisnika.
Takmičenje može biti u gubitku telesne težine, podizanju tegova, trčanju na traci itd.
Skoro svi korisnici pre započinjanja vežbanja uglavnom prvo preko interneta istraže koje sve teretane imaju kod njih u blizini i zato je bitno da se što bolje kotirate na google prilikom pretrage. Portal Teretane Beograd ima mapu koja vam pokazuje najbližu teretanu u vašem okruženju. Potrebno je samo da sadašnje vežbače uputite da posete portal na kome se nalazi vaša teretana i upišu utiske koje nose iz vaše teretane, takoreći Review – ocena za kvalitet vaše usluge, ocena prostora za vežbanje, ocena lokacija i ocena za cenu ponuđenih programa. Ukoliko ostave Review možete ih nagraditi sa popustom za njihovog prijatelja, druga ili rođaka. Ovo je vrlo bitno, jer će budući korisnik svakako pogledati te komentare, a sadašnji korisnik će moći da vežba zajedno sa nekim čije društvo želi da ima u teretani.