
Fitness centar kako da poboljša svoju prodaju usluge
Kako da vaš fitness centar poboljša prodaju usluge? Daću vam 3 saveta kako to da uradite na najbolji mogući način.
Često kada nešto želimo da prodamo ima negativnu konotaciju u očima kupca. Razlog tome je što većina ljudi ima negativno iskustvo prilikom kupovine.
Bez obzira da li govorimo o sugestivnoj prodaji ili direktnoj prodaji, osoba koja je prisiljena da nešto kupi, često je opreznija prilikom svog sledećeg kupovnog iskustva.
Dakle, kada novi potencijalni klijent dođe preko web stranice i izrazi interesovanje za vaš novi fitness program. Koji je najbolji način da ga zadržite? Tajna je kosultativna prodaja.
Fitness centar ima odličnu uslugu koja zaista može promeniti nečiji život. Najbolji način da je predstavite je uvođenje konsultativnog pristupa. Na taj način dajete prednost objašnjavanju vaših usluga, a to će značajno uticati na vaše poslovanje.

Savetodavnom prodajom od “poziva za prodaju” dolazimo do naprednog koraka u istinsku i dragocenu konsultaciju.
Vrednost konsultacija za kupca je od krucijalnog značaja, jer deluje istinitije i uverljivije.
Vaši potencijalni klijenti traže jednostavan postupak i smernice za rešavanje trenutnog problema sa kojim se suočavaju, a postoje 3 ključne stvari koje će vam pomoći da klijent uvidi vrednost vaših usluga.
Evo 3 saveta koja možete koristiti da pretvorite potencijalnu ponudu u konsultacije.
Kao fitness centar potrudite se da razumete svog klijenta
Svakodnevno u praksi vidim da ljudi započinju razgovor , tako što razgovaraju o svojoj usluzi ili rešenju.
To se obično događa, jer ste toliko strastveni prema onome što radite, što nije loše u celoj situaciji. Potrebno je određeno vreme da biste saznali šta tačno vaš potencijalni klijent želi. Otkrićete da će vas 5 do 10 minuta slušanja i postavljanja pitanja voditi pravo do odgovora koji vaš klijent traži.
Postavite očekivanja
Takođe, u procesu prodaje ne bojte se da objasnite svom potencijalnom klijentu šta je vaš cilj sastanka. To može biti jednostavno rešenje za klijenta. Na taj način to će pomoći klijentu da shvati potrebu za tom uslugom, šta podrazumeva ta usluga i kako funkcioniše. Otkrićete da klijenti poštuju vaše vreme prilikom otkrivanja njihovih očekivanja u toku razgovora.
Postavljajte teška pitanja
Nikada ne ostavljajte mogućnost nedoumice na kraju razgovora.
Pitajte – šta bi želeli da rade dalje?
Ovo može biti neprijatno, ali ujedno i jedini način na koji ćete moći da pomognete i omogućite sve informacije potencijalnom klijentu. Dozvolite da vam otkriju šta bi želeli da budu njihovi sledeći koraci.
Do kraja vašeg konsultatskog poziva, vaš klijent bi trebalo da se oseća kao da ste mu dali tonu samopouzdanja (čak i ako trenutno ne odluče da sarađuju sa vama). Kada budu spremni da donesu odluku o tome da li žele vašu uslugu, pomisliće na vas na osnovu neverovatnog konsultativnog pristupa koji ste zauzeli!
Ukoliko želite još saveta o tome kako da pretvorite potencijalne zainteresovane kupce u svoje članove, pišite nam u komentarima.